واکسن یکسالگی چندتاست؟؟هم دسته هم پا؟؟

۶ پاسخ

چه جوابای متفاوتی!

من سه روز پیش پسرموبردم یکی دستش یکی پاش

دو تا ی دست ی پا

دست راست و پای چپ

واسه دختر منو جفتشم تو پاهاش زد،به جفت پاهاش،دوتاس و خیلی خیلی خیییییییلی هم سبکه....دختر من اصلا اذیت نشد خداروشکر...مرکز بهداشت گفت ما اصلا به دست بچه به این سن واکسن نمیزنیم،جفتش به پاهاش

دست راست و پای راست .خیلی سبکه مامانی .اگه جوجت راه افتاده فقط روز اول یکم راه رفتنش سخت میشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی