مامانا واکسن یکسالگی ام باید پاراکید بدیم؟؟

۶ پاسخ

من روز اول دادم

درخواست دوستی میدین؟

من ندادم اصلا چون خیلی سبکه

من دو بار دادم میگه ندادم کمپرس هم نزاشتم

پاراکید هم برا تبه هم درد
اگه تب نداشت حداقل دوبار بده بهش تا درد نداشته باشه عزیزم

من یه بار دادم دیدم تب نکرد ندادم دیگه

سوال های مرتبط