۲ پاسخ

چرامیگن واکسنارونبایدبزنیم من خیلی میترسم واکسناروسرموقع زدم دورازجون نی نی هامون میگن مرگ ومیربچه هابخاظرواکسنه😔

نه نیاز نیست چون نه تبی هست ن درد خیلی واکنسش سبک زیر پوستیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی