۳ پاسخ

من هنوز قطره پاراکید میدم

خیلی سبکه من امروز زدم خداروشکر هنوزم تب نداره بهم گفتن ک نیاز نیس پاراکید بدم یا کمپرس بذارم

واکسن یک‌سالگی تب نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم🩷🍭 مامان پناه خانوم🩷🍭 ۱ سالگی