۳ پاسخ

من سه شنبه زدم فقط یه دونس اونم به بازو میزنن

سلام مامانای عزیزکسی ایانیست کمکم کنه پسرم چهارسالشه یکماه پیش اسهال گرفت برم دکترامپول زدبهترشدولی ازهمون وقت تاالان همش میگه شکمم دردمیکنه به خودش میپیچه چی بدم خوب بشه

اگه بنو نوکوک‌نباشه فقط دست

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی