۵ پاسخ

یدونه و از بازو

سلام عزیزم یکی هس ب بازو میزنن

یکی به بازو

پسر من امروز واکسنشو زد
اصلا گریه نکرد و تا الانم داشت بازی میکرد

بهداشت گفت بعداز واکسن ۱سالگی بعداز1هفته علائم سرماخوردگی میگیره

یدونه از بازو و سبکه

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۱ سالگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی