ی پا ی دست
دست و پای راست
خیلی خیلی سبکه حتی تبم نداره.نگران نباش
یه دست و ی پا
عریز یه پا یه دست هست
برا ما دوتا بود ولی هر دوتاش تو یه سرنگ کشید یه دستش زد
برا پسر من و دوتاش و تو پا زد
گفت فرق نداره هم میشه یکیشو تو دست زد هم تو پا
دو تا تزریقی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.