۶ پاسخ

ی پا ی دست

دست و پای راست

خیلی خیلی سبکه حتی تبم نداره.نگران نباش
یه دست و ی پا

عریز یه پا یه دست هست

برا ما دوتا بود ولی هر دوتاش تو یه سرنگ کشید یه دستش زد

برا پسر من و دوتاش و تو پا زد
گفت فرق نداره هم میشه یکیشو تو دست زد هم تو پا
دو تا تزریقی هست

سوال های مرتبط

مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی