فلافل برای شیردهی مضزه ایا

۵ پاسخ

ولی من خوردم چیزی نشد ولی گوجه داخل ساندویچ دخترم خیلی اذیت شد استفراغ کرد

نخود شیر رو زیاد میکنه اگه بچت کولیک نداره بخور

من دو سه باری خوردم
مشکلی نداشت

مضر نیست نفخ میاره😁

نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان پناه و دلماه مامان پناه و دلماه ۱۲ ماهگی
مامان دوست داشتنی مامان دوست داشتنی ۱۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی