۱۵ پاسخ

دخترت با دوقلو های من تو ی روز بدنیا اومدن

ماشاءالله خدا حفظش کنه 😍
عزیزم میشه از لباسش عکس واضح بدی خیلی خوشگله
اگه بشه برای دخترم بدوزم
جنسش ساتنه؟

ماشالله بهش عزیزم پیش یک میره که اختیاری هست
قدش چنده دخترتون ؟

اااوخ خدااا ناااز خوووشگل😍😍😍😍

دختر منم آبان سال بعد میرن ۱۴۰۶ پیش ۲

ناززززز خانوم😍

چه نازه 😘

دختر منم ۷/۷/۱۴۰۰ منم موندم ولی فک کنم برن پیشه یک

پسرمنم متولد 1400/9/28

ببخشید زیر تاپیک شما میگم با اجازه
پسر من متولد ۱۴۰۰.۶.۲۷ امسال میره پیش دبستانی درسته!

ماشاءالله

پیش ۱ سال بعد پیش ۲،خدا حفظش کنه

امسال پیش۱ اجباری نیست
سال بعد پیش ۲

خدا حفظش کنع فرشات چ خوشگلع

پیش ۱
خدا حفظش کنه 😍

سوال های مرتبط

مامان رادمهر.رادوین مامان رادمهر.رادوین ۴ سالگی