۳ پاسخ

اره بابا پسر من چند سال حساب داره

حساب باز میکنن مشکلی نداره.نیاز به اهلیت قانونی نیست.اما برای گرفتن کارت نیاز به ولی قهری باشه( پدر و جد پدری)فکر میکنم البته

فقط دفترچه ای اگربتونی کارت شایدندن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر.رادوین مامان رادمهر.رادوین ۴ سالگی
مامان سادات ...روشا🌈 مامان سادات ...روشا🌈 ۴ سالگی