نگران نباش منم ۲۳ هفته نشت کیسه اب داشتم معجزه شد برام
خدا خواسته باشه نگه داره نگه میداره بسپر بخودش عزیزم اصلا بخودت استرس وارد نکن ینی اگ خودع ادم روحیه داشته باشه انشالله ک همچی بخیر میگذره
مطمئنی طول سرویکس 5؟
ان شاالله خیره نگران نباش، بسپر به خدا
فقط و فقط خدا وبس
گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد🤲🤲🤲
اره تا ۳۰ بمونن اوکی احتمالا بستری نگهت میدارن
۵ مگه میشه به ۵ برسه
استرس نداشته باش
به امید خدا ،بمونه برات
با سرکلاژ شده ۵، منم سرکلاژ و دوقلو هستم از ۲۹ هفته هم چک نکردم نکنه از منم پایین اومده که اینقدر درد دارم
عزیزم مرتب چک نمیکردن طول سرویکسو؟ انشاالله که خدا نگهدارتون هست و به خیر میگذره
توکان به خدا باشه عزیزم انشاالله میمونن و توی زمان مناسب به دنیا میان فقط سعی کن آروم بشی کمی خود استرس عامل این شرایط هم میشه
به لطف خدا میمونن انشالله توکلت بخدا باشه
مگه استراحت نداشتی چیشدکه سرویکست شد۵عزیزم
اره عزيزم همينجا ديدم يه خانومه اي با سرويكس ٤الان خودشو به ماه ٨يا ٩رسونده هنوزم داره ميگذرونه خداروشكر
هی اینو دعارو بخون بهشون فوت کن
فااللهُ خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
خدا بهترین نگهدارنده س🥹
چله ذکر۱۲هزارباریاعلی روبخون خیلی حاجت میده خیلی با تمام وجود بخون خواهر خوبم انشاالله آقاعلی نگهدارخودتوبچه هات باشه هم ارومت میکنه خدابهمون رحم کنه عزیزدلم ♥️ میدونم چی میگی منم روزای سخت روگذروندم هیچکس ازدل آدم حبرنداره امیدت به خدابعدهم به ائمه باشه ودکترت
انشالله ک با آمپول شیاف ببرن بالا
سرکلاژت ینی باز شده یا ن ؟
انرژیت بالا باشه همه چی درس میشه شکنکن❤️
ایشالا میمونن عزیزم کنارت
نگران نباش آرامش الان مهم ترین چیزه
توکلت به خدا باشه
نشنیدی میگن طرف ۶ ماهه دنیا اومده؟ واقعیه.
همکار مامان من ۶ ماهه دنیا اومده بوده. یک کیلو بوده.
برادر یکی از هم کلاسی هام هم ۶ ماهه دنیا اومده بوده میگفت لباس اندازه اش نبوده. دکتر حتی گفته امیدی نیست. ولی الان یه مرد ۵۰ ساله است که زندگی داره و میگفت خیلی هم قد بلند و هیکلی هست.
گر نگهدار من آن است که من میدانم، شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
فقط آروم باش و بسپر به خدا ❤️❤️❤️
فعالیت داشتی یا کامل مطلق؟؟
با گریه و ناراحتی حال خودتو و وضعیتتو بدتر نکن عزیزم و همچنین ب بچها آرامش بده ک بتونن بمونن بیشتر الهی
عزیزم ب خدا توکل کن.خودش داده ان شاالله خودشم نگهشون داره برات.خدا بزرگه
گر نگهدار من آنست ک من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
چرا دكترت تا الان پيگيري سرويكستو نكرده بود يهو ٥ شد؟
قبلش چند بودی که یهو شدی ۵؟
انشاالله که چیزی نمی شه دختر عموم ۲۵هفته زایمان کردخداروشکر بچه اش الان ۵سالشه فقط یه ماه دستگاه بود
توکلت به خدا انشاالله خدا حفظ شون میکنه 🤗
دختر گل آرامش خودتو حفظ کن نیاز به آرامش داری
استراحت کن
واقعاااااا میگم بسپار به خدا
ماهم دعا میکنیم💖
عزیزم از صمیم قلبم از خدا میخوام که نی نی هات. رو صحیح و سلامت بغل بگیری
قطعا اگه خدا بخواد با بدترین شرایط هم برامون میمونن نی نی ها، از خدا میخوام کمکت کنه
فقط حتما استراحت مطلق باش ❤️❤️
فقط به خدا توکل کن ...وجزخودت کسی نمیتونه ارومت کنه...خدا کناره❤️❤️❤️
توکلت به خدا ازش بخواه خودش داده خودشم مراقبت میکنه ازشون
خداکنه نی نی ها فعلن بمونن اون تو. تو بیمارستانی شاید بتونن کنترل کنن هم اگ دنیا بیان هم اگ بمونن
انشالله میمونن ما نمیتونیم نظری بدیم چون هفته پایینه از 7 ماهگی به بعد میکن میمونه اگه بتونن تا 7 ماهگی نگه دارنشون با دارو و استراحت مطلق خیلی بهتره
عزیزم به خدا توکل کن ، آیت الکرسی رو زیاد بخون و صلوات بفرست ان شالله که به سلامتی نی نی هاتو بغل بگیری
عزیزم به خدا توکل کن❤با گریه انرژی منفی به بچهاتم منتقل میکنی
بسپر به خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.