۱۰ پاسخ

دلیل نمیشه چون آمپول ریه زدی ۲۶هفته زایمان کنی
سوال بیخود نپرسین
فکر چی میکنید خداوکیلی

سلام عزیزم اره نگران نباش خدا خودش کمکت میکنه عزیزم نهایت نهایتش ۴ هفته دوام بیاری میرسی هفته امن چله سوره حجرات بخوان تا ۴۰ روز سوره حجرات تمام شه توم میرسی هفته امن

انشالله به وقتش زایمان میکنی

چرا26هفته زایمان کنی همون سرموقع زایمان میکنی خیالت راحت اینقد استرسشو نداشته باش

آره ایشاالله که میمونه بسپر به خدا.. خدا خودش داده خودشم مراقبشون هست عزیزم 🙏🙏

انشالله خداخودش نگهدارشونه

من الان تو ۳۴ هفتم دیروز امپول ریه زدم تو بیمارستان بستریم

استراحت کن فقط
بچه‌هات میمون صد در صد قول میدم

نگران نباش گلم انشا لله تا بیشترم هفتشون طول می‌کشه نگران نباش

چرا امپول ریه دادن تو این هفته عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی