۲۴ پاسخ

خیلی خوشمزه میشه عذا توش

چه خوشرنگن🎀👌

مبارکه.ابگوشت تک نفره بزار توش.

گوگولیه مبارکت باشه 🩷🩵

چه گوگولی اند برا جا ادویه ای خوب نیستن؟

ایرو چند جوانه مبارکت بیه اوندم شتی اوا په جوانه

توش ادویه میتونی بریزی و روش باغلط گیر بنویسی اسم ادویه رو ب راحتی هم پاک میش

خیلی قشنگن مبارکت باش منم از اینادوسدارم چندخریدی

جون میده واسه آبگوشت

مبارکه.
من از اینا دارم البته داخلش هم لعابه
توشون روغن حیوانی و پنیر میزارم

دیزی درست کن داخلش

من سبز شو البته بزرگ تر دارم

چ خوشگله❤️

چه نازن منم میخوام همین رنگا رو از کجا گرفتی پیچی کانالی دارن ؟

چه گوگولیه

چقد ناززززن🥺

توش میتونی نمک بریزی بشه جای نمک 😊

چه خوشگلن من سبزش دارم ماست درست میکنم گاهی توش

مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشگلن 😍

چه با نمکه مبارکه

چه خوشگلهههه

وای چه گوگولیه،،،

اخییییی 😍

قشنگه واسه چی میخوای استفاده کنی

سوال های مرتبط