خیلی خوشمزه میشه عذا توش
چه خوشرنگن🎀👌
مبارکه.ابگوشت تک نفره بزار توش.
گوگولیه مبارکت باشه 🩷🩵
چه گوگولی اند برا جا ادویه ای خوب نیستن؟
ایرو چند جوانه مبارکت بیه اوندم شتی اوا په جوانه
توش ادویه میتونی بریزی و روش باغلط گیر بنویسی اسم ادویه رو ب راحتی هم پاک میش
خیلی قشنگن مبارکت باش منم از اینادوسدارم چندخریدی
جون میده واسه آبگوشت
مبارکه.
من از اینا دارم البته داخلش هم لعابه
توشون روغن حیوانی و پنیر میزارم
دیزی درست کن داخلش
من سبز شو البته بزرگ تر دارم
چ خوشگله❤️
چه نازن منم میخوام همین رنگا رو از کجا گرفتی پیچی کانالی دارن ؟
چه گوگولیه
چقد ناززززن🥺
توش میتونی نمک بریزی بشه جای نمک 😊
چه خوشگلن من سبزش دارم ماست درست میکنم گاهی توش
مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشگلن 😍
چه با نمکه مبارکه
چه خوشگلهههه
وای چه گوگولیه،،،
اخییییی 😍
قشنگه واسه چی میخوای استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.