یه شب دیگه با نینی قشنگم 🖐🏻❤

تصویر
۲۱ پاسخ

آفرین بهتون به امید پیروزی🇮🇷🇮🇷⚘️⚘️✌️

ماهم هرشب با خانواده و نی نی میریم

واقعا بابخیه هاوبچه ۱۴روزه میری؟!
وطن فروش نیستم دینمم اسلامه ولی واقعا برا شمااصن صلاح نمیدونم

عزیزدلم خدا حفظ کنه هم خودتو هم نی نی قشنگتو😍ما ام تا حالا نی نی توی دلمون شرکت میکرده تو مراسمات شبانمون
ان شاالله اگر خدا توان بده و به شرط لیاقت از دو هفته دیگه خودش شرکت میکنه
الهی ک یار امام زمان باشه هم علی آقای شما هم محمدسجاد من😍😘😘🇮🇷🇮🇷

ماشالاااا مام با گل پسری الان خیابونیم

خداقوت نمی‌فهمم واقعا اونایی رو که دیسلایک وتعجب گذاشتن وطن همه است

خدا قوت بهت عزیزم❤
و جای تاسف داره برای وطن فروش هایی که دیس لایک میزنند..!!🤢

🇮🇷🇮🇷❤️

آفرین بهت بانو باعث افتخاری

عزیزم من شنیدم میگن بچه رو تا ۴۰ روزگیش نباید شبا بیرون برد حداقل همراهش ی قرآن جیبی بزار

ایشالا تن خودتو و گل پسر همیشه سلامت باشه
منم تا جایی که مقدوره شرکت میکنم
تازه وقتی آهنگا رو می‌شنوه شروع می‌کنه به تکون خوردن😂

وااااو ماشالله به شما
خدا حفظتون کنه
ما شرمنده شمایم

خداقوت

ای جان ❤️
خدا حفظتون کنه✨️

خدا قوت به شما❤️

ای جانم خسته نباشی عزیز دلم 💋❤️

عزیزم بچه رو خوب بپوشون خدایی نکرده سرما نخوره🥺

ماشالله به همتون
منم خیلی دلم میخاد برم ولی با ۳تا بچه و کنترل کردنشون واقعا سخته مینرسم از پسشون برنیام تو خیابون نی نیمون هم خیلی بی قراره😭

خدا قوت منم رفتم ولی خیلی سرد بود زود برگشتم چون تازه بهتر شدم

عزیزم❤️

عزیزم پمپ درد گرفتی؟راضی بودی؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۹ ماهگی