آفرین بهتون به امید پیروزی🇮🇷🇮🇷⚘️⚘️✌️
ماهم هرشب با خانواده و نی نی میریم
واقعا بابخیه هاوبچه ۱۴روزه میری؟!
وطن فروش نیستم دینمم اسلامه ولی واقعا برا شمااصن صلاح نمیدونم
عزیزدلم خدا حفظ کنه هم خودتو هم نی نی قشنگتو😍ما ام تا حالا نی نی توی دلمون شرکت میکرده تو مراسمات شبانمون
ان شاالله اگر خدا توان بده و به شرط لیاقت از دو هفته دیگه خودش شرکت میکنه
الهی ک یار امام زمان باشه هم علی آقای شما هم محمدسجاد من😍😘😘🇮🇷🇮🇷
ماشالاااا مام با گل پسری الان خیابونیم
خداقوت نمیفهمم واقعا اونایی رو که دیسلایک وتعجب گذاشتن وطن همه است
خدا قوت بهت عزیزم❤
و جای تاسف داره برای وطن فروش هایی که دیس لایک میزنند..!!🤢
🇮🇷🇮🇷❤️
آفرین بهت بانو باعث افتخاری
عزیزم من شنیدم میگن بچه رو تا ۴۰ روزگیش نباید شبا بیرون برد حداقل همراهش ی قرآن جیبی بزار
ایشالا تن خودتو و گل پسر همیشه سلامت باشه
منم تا جایی که مقدوره شرکت میکنم
تازه وقتی آهنگا رو میشنوه شروع میکنه به تکون خوردن😂
وااااو ماشالله به شما
خدا حفظتون کنه
ما شرمنده شمایم
خداقوت
ای جان ❤️
خدا حفظتون کنه✨️
خدا قوت به شما❤️
ای جانم خسته نباشی عزیز دلم 💋❤️
عزیزم بچه رو خوب بپوشون خدایی نکرده سرما نخوره🥺
ماشالله به همتون
منم خیلی دلم میخاد برم ولی با ۳تا بچه و کنترل کردنشون واقعا سخته مینرسم از پسشون برنیام تو خیابون نی نیمون هم خیلی بی قراره😭
خدا قوت منم رفتم ولی خیلی سرد بود زود برگشتم چون تازه بهتر شدم
عزیزم❤️
عزیزم پمپ درد گرفتی؟راضی بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.