مامانا شما از کی دیگه تنها موندین؟؟ با نینی 🥲

۱۶ پاسخ

۱۰روزگی

از 10 روزگی ب بعد

والا یادم نیست اما خیلی خونه مامانم اینا بودم اما الان توی هفته ۳_۴ روزش خونه مامانم اینام یکی دو وعده خونه مادرشوهرم ولی وقتی هم خونه خودمونم سختم نیست یعنی اذیت کننده نیست تازه از لحاظ خواب خونه خودم راحت‌ترم خودم با نی‌نی تنظیم کردم😂😅

سه روزگی

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@babyshopppp

حدودا ۱۲ روز

کاش منم تنها بشم دیگه😂😤

۱۰روزعزیزم

۱۴ مین روز بردم ختنه کردم، همون روز اومدم خونه خودم😅

من سر دو بچه هام تنها بودم الان سومی که میدونم تنهام

۳۲ روزگی

حدوداا
اولی ۴۰ روز
دومی یک هفته , ده روز

۱۰ روزگی تنهای تنها

من رفتم خونه انقد گریه میکرد هلاک میکرد خودشو باز اومدم خونه مامانم امشب میرم خونم چون فردا جمعس شوهرم خونه دست ب کمکم باسه

ازهمون روزاول

۱۰ روزه

سوال های مرتبط