جاهای دیدنی تهران در شب برای شبگردی

مرداد ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
جاهای دیدنی تهران در شب

شب‌های تهران یکی از بهترین زمان‌ها برای گردش و تفریح است. شب و روز در این شهر زمین تا آسمان باهم متفاوتند. با گردش در شهر تهران در هنگام شب، احساس می‌کنید که انگار در یک دنیای دیگر قرار دارید. این شهر پر ترافیک و شلوغ در روز، در شب تبدیل به یک شهر رمانتیک و عاشقانه می‌شود. اگر عاشق شبگردی هستید و یا ترجیح می‌دهید در شب تفریح کنید، این مطلب از گهواره به همراه عکس های جاهای دیدنی تهران در شب را از دست ندهید.

جاهای دیدنی تهران در شب تابستان

تهران گردی در هر فصلی دیدنی است و زیبایی خودش را دارد، اما شبگردی در تابستان حال و هوای دیگری دارد. شب‌های تابستان فرصت خوبی است برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان و لذت بردن از تهران. در این قسمت چند جای دیدنی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید زمان خوبی را در شب‌های تابستان در آنجا بگذرانید.

  • پل طبیعت

پل طبیعت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شبگردی‌های رمانتیک و عاشقانه است. این پل سه طبقه پیاده‌رو در منطقه عباس آباد تهران قرار دارد و از شرق به بوستان طالقانی و از غرب به بوستان آب و آتش متصل می‌شود. بنابراین با قدم زدن روی آن فرصت بهره بردن از دو پارک زیبا را هم می‌توانید داشته باشید. پل طبیعت به دلیل ارتفاعی که داشته و در بلندی قرار گرفته است نسیم خنک و خوبی در آن می‌وزد، بنابراین انتخاب خوبی برای تابستان است.

  • دریاچه چیتگر

با انتخاب این جای دیدنی، با یک تیر چند نشان بزنید. دریاچه چیتگر در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. این مجموعه دارای دریاچه‌ای با مساحت 330 هکتار، همراه با بازی‌های آبی، قایق سواری، شهربازی، پیست دوچرخه سواری، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و مرکز خرید است. بنابراین علاوه بر تفریح می‌توانید خرید کنید و در یک شام دلنشین را در کنار خانواده در این مکان تجربه کنید. همچنین فضای مناسبی برای انجام انواع بازی در طبیعت برای کودکان است.

  • پارک ملت

پارک ملت یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تهران بوده که در امتداد خیابان ولیعصر قرار دارد. این پارک دارای دریاچه مصنوعی، آلاچیق و یک باغ وحش کوچک بوده و در اطراف آن رستوران‌ها، بستنی فروشی‌ها و کافه‌های بسیاری است. قدم زدن در این پارک و استفاده از هوای خوب آن در شب لذت بسیاری دارد. علاوه بر آن در بخش جنوبی پارک در کنار بزرگراه هاشمی رفسنجانی شما می‌توانید از مجموعه پردیس سینمایی ملت استفاده کنید.

پل طبیعت جای دیدنی تهران در شب های تابستان

نصف شب تهران کجا بریم

پیشنهاد ما برای شما بام تهران یا توچال است. بام تهران در بالاترین نقطه از خیابان ولنجک قرار دارد که شهر تهران به کل زیر پای شما قرار دارد. رفتن به این مکان جذاب در روز هم زیباست اما در شب با روشن شدن چراغ‌ها لطف دیگری دارد. علاوه بر آن این جای دیدنی دارای وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین، بانجی جامپینگ، سورتمه و غیره است که آنجا را به یک مکان تفریحی پر طرفدار تبدیل کرده است. همچنین دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی بوده که می‌توانید به آنها سر بزنید و از گذراندن وقت در آنج لذت ببرید. این مکان از آنجایی که در بالاترین نقطه تهران قرار دارد، دارای آب و هوای خنک‌تری بوده و همچنین می‌تواند شبی رمانتیک و عاشقانه را برای شما به ارمغان آورد.

تور شبگردی تهران جذاب

حتما شما هم با من موافق هستید که بام‌های تهران مکان فوق‌العاده‌ای برای شبگردی‌ها است. بیشتر مردم و حتی گردشگران با بام‌های متعدد تهران آشنا هستند و حتی برای برخی به یک پاتوق تبدیل شده است. در این بخش شما را با چند بام در تهران آشنا می‌کنیم.

  • بام بوکان

این بام در محله نیاوران قرار دارد و قبل از آنکه در این منطقه شروع به برج سازی شود یک مکان دنج و تفریحی به شمار می‌آمد. اما امروزه با ساخت و سازهایی که انجام شده است، از دید آن نسبت به شهر کم شده است، اما همچنان یک پاتوق شبگردی برای عاشقان شب است.

  • بام محک

این بام در محله اقدسیه و در مناطق مرتفع تهران قرار دارد. بام محک دارای منظره بسیار زیبا و 180 درجه از شهر تهران بوده و بسیار آرامشبخش و خوش آب و هوا است. این بام با وجود اینکه در آن رستوران یا کافی‌شاپ وجود ندارد، اما در میان افراد بسیار پر طرفدار و معروف است.

  • بام فراز

یکی دیگر از بام‌های تهران که نمای بینظیری دارد، بام فراز بوده که در سعادت آباد قرار دارد. این بام در بالای پارک پرواز قرار داشته و دارای آب و هوای بسیار خوبی است. حتی می‌توانید با ماشین هم به این بام بروید و از فضای آنجا لذت ببرید. امکاناتی مانند آلاچیق، شهربازی و امکانات تفریحی دیگری در این بام وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

تور شبگردی تهران

مکان‌های مخفی تهران برای شبگردی

فرقی ندارد اهل طبیعت باشید یا به دیدن جاهای تاریخی علاقه داشته باشید یا حتی عاشق پاساژگردی باشید، در هر صورت تهران پر از جاهای گردشگری برای همه افراد است. تهران پر از جاهای دیدنی است که ممکن است تا به حال با آن آشنا نشده باشید و اگر هم شدید جزو خوش شانس‌ها بودید. در جای جای این شهر بزرگ می‌توانید جاذبه‌هایی را پیدا کنید و با رفتن به آنجا لذت ببرید.

  • پارک ملی کویر

یکی از مکان‌های ناشناخته تهران پارک ملی کویر است. معمولا با آوردن نام کویر همه یاد سفر و تورهای چند روزه می‌افتیم، اما پارک ملی کویر که با عنوان جزیره‌ای در دل دریاچه نمک، کویر مرکزی ریگ، کویر مرکزی گرمسار و غیره یاد می‌شود در گرمسار قرار دارد.

  • خیابان سی تیر

اگر اهل قدم زدن هستید و به دنبال یک شب خاطره انگیز می‌گردید، خیابان سی تیر را در لیست خود قرار دهید. این خیابان که سنگفرش شده است و مخصوص پیاده‌روی بوده دارای دکه‌های غذافروشی و کافی‌شاپ است که شما می‌توانید با قدم زدن در این خیابان و لذت بردن از هوای خوب در شب، یک شام خودمانی هم نوش جان کنید.

خیابان سی تیر مکان مخفی در تهران

امشب کجای تهران بریم خوش بگذره؟

تهران پر از جاهای دیدنی و تفریحی است و همانطور که گفتیم شبگردی در این شهر بزرگ حال و هوای دیگری دارد. اگر نمی‌دانید که شب‌ها به کجا بروید این چند جای دیدنی در تهران را از دست ندهید.

  • دربند

یکی از اصلی‌ترین و پر طرفدار‌ترین نقاط تهران دربند است. اگر عاشق کوهنوردی، طبیعت گردی، سورتمه سواری، بانجی جامپینگ و غیره هستید، پیشنهاد ما به شما دربند است. البته باید بدانید که این جاذبه گردشگری در آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است. حتی اگر به دنبال کوهنوردی و هیجان نیستید، با قدم زدن در مسیر دربند می‌توانید از رستوران‌های متعدد و متنوعی که دارد لذت ببرید.

  • پارک ارم

اگر به دنبال هیجان، بازی و شادی هستید، پارک ارم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این شهربازی سر باز با بیش از 100 دستگاه بازی متنوع و هیجان‌انگیز و امکان انواع بازی‌های مناسب کودکان می‌تواند شبی پر از شور و شادی را برای شما بوجود آورد. علاوه بر آن این مجموعه دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوعی بوده که می‌توانید با خوردن شام در آنجا شب خود را کامل کنید.این مکان از جاهای دیدنی تهران در شب پاییزی نیز محسوب می شود.

امشب تهران کجا خوش میگذره

جاهای تفریحی تهران در کرونا در شب

اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، اتاق فرار یا اسکیپ روم بهترین انتخاب برای شما است. اتاق فرار یکی از تفریح‌های پرطرفدار در تهران است که شما می‌توانید یک بازی تیمی را در کنار دوستان خود انجام دهید. در این بازی شما با وارد شدن به یک فضای جدید با داشتن یک داستان برای بازی، در مدت زمان مشخص، به کمک نشانه‌ها باید معما را حل کرده و از اتاق خارج شوید.

پنجشنبه شب کجا برویم؟

از دیگر جاهای جذاب در شهر تهران که می‌توانید آخر هفته خود را در آنجا سپری کنید عبارتند از: بولینگ در اریکه ایرانیان، بانجی جامپینگ در توچال، اسکیت یو در دریاچه چینگر، جت اسکی در فشافویه، سورتمه سواری در دربند، کارتینگ در مجموعه آزادی، سافاری در پارک وحشت چیتگر، پینت بال در باشگاه انقلاب، اسنوکر در اودال، انواع کافه بازی‌ها، بهترین سینما‌ها و تئاترها و انواع رستوران و کافی‌شاپ.