فقط میتونم بگم پدر مادرش خیلی آدمای کم شعور و بلکم ببشعورین 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اونا مگه نمیدونن اوضاع زندگی و همسرت چجوریه ، آدم یه بار هیچی نمیگه دوبار سه بار هیچی نمیگه ولی اینکه هرروز هرروز شارژ و بسته میخوان نوبره
خوبه مادرشون بهشون نمیگه زشته یا حداقل پولشو بدن تو ام بزنی براشون
دیگه ادامه نده
وقتی برا خودتو بچه هات کم داری چ لزومی داره بخوای اینجوری از خودت بزنی
اگه با همراه بانک میزنی بگو همراه بانکم خراب شده کلا کار نمیکنه دیگه
یا خیلی رک بگو پول ندارم اصن
بالاخره باید بفهمن یا ن 😐
خب دیگ این حتما ی کاری دا ه میکنه ک اینجوری لنگ نته بعدا دودش میره تو چش تو همین ک بفهمن داره چتی چیزی میکنه میگن کی بود کی نبود عمش بود
یاخدا بگو هرازگاهیم حال خودمو بپرسید فقط بسته و شارژ😐
دلت نمیاد چیزی . چطور دلت میاد برا بچه خودت چیزی نگیری حقش بزنی ؟؟؟ انجام نده گلم
وای بعد عادت شدن یکثر تو بگیری باباشون نمی تونه دفع دگه گفتن بگو عمه ندارم یا نیستم یا مزیضم هروقت گفتن بهونه بیار
اصلا دیگه براشون نگیر
اولویت خودت و بچت و شوهرت هستین.وقتی ندارید این خیانت ب بچته ک حتی هزارتومن خرج کسی دیگه کنی
از این ب بعد هرچی پیام دادن اصلااااا جواب نده و نه شارژ نه بسته اینترنت نگیر براشون.بعدشم بگو پول نداشتم دستم خالیه شوهرم حقوق نگرفته و.....
روک بگو پول تو کارتم نیست یا هرکاری میکنم رمز برام نمیاد اگ عادت کردن دیگه ولت نمیکنن
بگو پ پیل داروم بسته بگروم
والا جوابس بده
پول خرج بچیل خوت بکن
والا من زورم میاد شارژ و بسته برا خودم بزنم چه برسه به یکی دیگه خواهر عاقل باش چیزاا وحشتناک گرون شدن
اشتباه میکنی
والا من ک آدم بزرگم ماهی ۱۰گیگ استفاده میکنم
پسرمم هرروز آپارات فیلم میبینه
چجوری یک گیگو تو یکساعت تموم میکنن😐
بد عادتشون داری میکنی فردا بگی ندارم نمیتونم میشی دشمن خونی
شاید مامان و باباشون نمیخان براشون بگیرن شما چرا میگیری چیزی نیست که بخای شما براشون بخری 😕😕
این چه کاریه میکنی نفرستی ها دیگه
من خودم بخاطر وضیعت بعضی وقتا خجالت میکشم به شوهرم بگم شارژ بزن .میگم بسته مهم نیست که نمیرم نت .بعد تو داری به بقیه ام میزنی بعد میگی نداریم
چندبار بهونه بیار.بگو اذیت میشید.چشاتون ضعیف میشه...شارژ و اینترنت چیز ضروری نیست
سر گنج هستی ولا
🙂🙂🙂چقد بده اینجوری قبول نکن دیگه نگیر
عزیزم بد عادت کردی نهایت ماهی یبار بخر
مشکلی تو مجازی پیش بیاد براشون مقصر شمامیشی
خب عزیزم نگیر براشون همین پولارو جمع کن برا بچه خودت خرج کن بقول خودت شوهرت میره سرجاده زحمت میکشه شما میدی به بچه داداشت که یه ساعته تمومش کنه دیکه لطفم یه بار دوبار خوبه هربار بخوای بگیری تبدیل میشه به وظیفه
خییلی اشتباه کردی حق بچه هاته یه بار گرفتی عیب نداره دوبار گرفتی عیب نداره نکه هربار هربار
بهتر کمتر کنی هدیه هم انقد نمیخوان
خب اشتباه میکنی دیگه
نیم وجب بچه دارن ازت سواری میکیرن
خب عزیزم نگیر براشون یبار گرفتی لطف کردی ،بگو پولاشو جم کنه خودش بگیره ،بد عادت شدن
حتی اگ ده هزار تو کارتم باشه میزنمش برا اونا
دلم نمیاد چیزی بشون بگم
۱۱۱۱۱۱۱۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.