کسی چیزی از این آزمایش میدونه؟

تصویر
۱ پاسخ

من اینطوری فهمیدم که ریسک سندروم داون و تیروزومی خیلی پایین هست. البته باز به دکترت نشون بده. ۱۵ هفته واست زده

سوال های مرتبط

مامان مادر مامان مادر ۳ سالگی