۳ پاسخ

ما قرارداد بستیم و کیت به ماما دکترم تحویل دادن. والا ماهم زمینه بیماری خاصی نداشتیم ولی با توجه به اینکه فقط یکبار فرصت اینکار هست گفتیم انجام بدیم چنتا از اشنایانمون هم پرس و جو‌کردم انجام دادن. پروسه ثبت نام و هماهنگیش زمان بر نبود .

بعضیا که اینکارو کردن زیاد راضی نیستن
یکمم پروسه اش زمان بره هی بایذ پیگیر باشی

من میخواستم اینکارو بکنم اما خب ن تو خانواده خودمون و ن تو خانواده همسرم کلا سابقه بیماری خاص و سرطان نیست برای همین پشیمون شدیم، چون هزینه اولش حدودا ۲۵ بود و گفتیم اگه لازم نشه الکی اینکارو کردیم .. ولی در کل خیلی ایده خوبیه

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی
مامان پسلی مامان پسلی هفته چهلم بارداری