ما قرارداد بستیم و کیت به ماما دکترم تحویل دادن. والا ماهم زمینه بیماری خاصی نداشتیم ولی با توجه به اینکه فقط یکبار فرصت اینکار هست گفتیم انجام بدیم چنتا از اشنایانمون هم پرس و جوکردم انجام دادن. پروسه ثبت نام و هماهنگیش زمان بر نبود .
بعضیا که اینکارو کردن زیاد راضی نیستن
یکمم پروسه اش زمان بره هی بایذ پیگیر باشی
من میخواستم اینکارو بکنم اما خب ن تو خانواده خودمون و ن تو خانواده همسرم کلا سابقه بیماری خاص و سرطان نیست برای همین پشیمون شدیم، چون هزینه اولش حدودا ۲۵ بود و گفتیم اگه لازم نشه الکی اینکارو کردیم .. ولی در کل خیلی ایده خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.