سلام
بانک خون میاد سلول های بنیادی بندناف ذخیره میکنن تا اکه خدای نکرده ی روزی برای بچه بیماری خونی یا هرمورد دیگه رخ داد حتی در بزرگسالی بشه ازش استفاده کرد
شما حتی میتونید ب بانک اهداش کنید
خدا نکنه اونروز بیاد ،ایشالله که هیچکس هیچ مشکلی براش پیش نیاد ،از حالا به فکر مریض شدنشون باشیم،😑 تا بچه ۴۰ سالش بشه مشکلی براش پیش نیاد فقط باید الکی پول بدیم بهشون،نه خیلی هم این دوره زمونه پولا اضافه ان
خون بند ناف سلول های بنیادی هستن اگه خدایی نکرده بچه یا یکی از اعضای خانواده ی مریضی براش پیش اومد از اون خون بهش مثل پیوند میزنن خوب میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.