سلام عزیزم امیدوارم حال نینی خوب باشه.خدارو شکر که سلامت و به موقع به دنیا اوردیش.من ۲۸ هفته هستم.میزان اب دور بچه م زیاد شده.دکتر احتمال رایمان زودرس داده.امپول ریه رو هم دارم میزنم.هفته ۲۳ هم سرکلاژ شدم.استراحت مطلقم.خیلی میترسم.توروخدا ازت خواهش میکنم میتونی راهنماییم کنی؟بتونم بچه مو به موقع به دنیا بیارم
خیلی زیاده
بهش پستونک بده اگه ولع مکیدن داره
من همین الانش هر دوساعت یکبار ۴۰ تا میدم اونم تازه یه هفته اس کرذم ۴۰ تا قبل اون ۳۰ تا میدادم
نه خیلی زیاده معدش اذیت میشه بچه نمیدونه که هر چه قدر بدی میخوره
نه عزیزم. من دخترم ۱۴ روزشه ۳۰ تا درست میکنم هر ۲ ساعت
دچار رفلاکس شده دکتر به من گفت کم کم بده ولی دفعاتتو زیاد کن نه حجم شیرو
سعی کن پستونک هم بهش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.