۳ پاسخ

سیرن اینا چون هنوز عادت نکردن به دنیای جدید همش گریه میکنن و با مک زدن اروم میشن ولی بعدش دوباره گریه که علتش هم پرخوری و دل درده و مدام دست میکنن دهن که نشون دهنده دل درده و اینکه بچه هرجاییش درد کنه تنها جایی که دستشونو میبرن دهانشونه بنظرمن با توجه به تجربیاتی که من کسب میکردم نده من یه شب بجای شیر انگشتمو شستم و گذاشتم دهنش شروع به مک زدن کرد و خوابید

اخرش دکتر گفت۷۵

خب بیشتر بده سیر بشه

سوال های مرتبط