سیرن اینا چون هنوز عادت نکردن به دنیای جدید همش گریه میکنن و با مک زدن اروم میشن ولی بعدش دوباره گریه که علتش هم پرخوری و دل درده و مدام دست میکنن دهن که نشون دهنده دل درده و اینکه بچه هرجاییش درد کنه تنها جایی که دستشونو میبرن دهانشونه بنظرمن با توجه به تجربیاتی که من کسب میکردم نده من یه شب بجای شیر انگشتمو شستم و گذاشتم دهنش شروع به مک زدن کرد و خوابید
اخرش دکتر گفت۷۵
خب بیشتر بده سیر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.