چ علایمی داشتی
من ازانتی۳۲هس شیافوامپولو استراحت الان دیگه استراحت ندارم
استراحت؟ سرکلاژ میخواد من ۱۹ هفته سونو شکمی ۳۲ بودم یک هفته بعد با استراحت واژینال ۲۷ شده بود سرکلاژ کردم خیلی ریسکیه سرویکس پایین
خانما من 45خوبه
من ۳۹ ولی استراحتم
میترسم کم شه
در حد غذا و ظرف بلند میشن خم و راست نمیشمپله رابطه ممنوع
من ۲۳ هفته ۳۲ بود ولی استراحت هستم فقط برا دسشویی و غذا خوردن پا میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.