طول سرویکستون ۱۸ هفته چند بود؟

۱۵ پاسخ

واسه من آن تی 33 بود آنومالی هم 33

۱۷ هفته ۳۹

من انومالی ۴۱بود امروز رفتم شکمی ۳۶

۳۶ بود
یهو ۲۳ شد سرکلاژ کردم

۲۶بود سرکلاژ شدم بعد ده روز شد۲۴پساری هم گذاشتم

۳۰

۳۷ واژینال

۳۳بود تو انتی

۳۷شکمی

۳۸ هفته ۲۰

۴۰ بود اما الان اومده پایین

۳۰ شکمی
۳۳ واژینال

25 بود

برامن 32 بود

28 بود انومالی

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی