انومالی طول سرویکستون چند بود؟

۱۹ پاسخ

۳۲ الان ۳۰

مال من ۴۶

۲۷بود

۳۰ متاسفانه از وقتی برگشتم دارم گریه میکنم 😔

برا من ۳۰بود واژینال.الان دیگه نمیدونم چنده باید یکم بگذره برم اندازه بگیرم

۳۵بود

چرا تو انتی من ننوشته طول سرویکس؟

برای من ۴۴ بود

ان تی ۳۳
انومالی۳۸

۳۷ بود

برا من ۳۴بود

باید داخل انومالی طول سیروکس چند باشه که نیاز به استراحت نداشته باشه؟؟؟

38بود
انتی 43

برا من ۳۰ بود

۳۴ الان ۳۳

بود38

ان تی ۴۵
انومالی ۳۱
الانم ۲۸ دارم شیاف استفاده میکنم

۴۱ بود

39 بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری