۳۲ الان ۳۰
مال من ۴۶
۲۷بود
۳۰ متاسفانه از وقتی برگشتم دارم گریه میکنم 😔
برا من ۳۰بود واژینال.الان دیگه نمیدونم چنده باید یکم بگذره برم اندازه بگیرم
۳۵بود
چرا تو انتی من ننوشته طول سرویکس؟
برای من ۴۴ بود
ان تی ۳۳
انومالی۳۸
۳۷ بود
برا من ۳۴بود
باید داخل انومالی طول سیروکس چند باشه که نیاز به استراحت نداشته باشه؟؟؟
38بود
انتی 43
برا من ۳۰ بود
۳۴ الان ۳۳
بود38
ان تی ۴۵
انومالی ۳۱
الانم ۲۸ دارم شیاف استفاده میکنم
۴۱ بود
39 بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.