خانوما موقع آنومالی طول سرویکستون چند بود؟!

۱۰ پاسخ

۳۷ بود

من ۱۶هفته رفتم سونو گفتش ۳۵

۳۳.

۳۴‌

۳۵بود

شکمی ۳۹بود ولی خب واژینال صد درصد کمتر میشه چون دقیق تره

۳۳

۳۸ برای من

۴۱ بود واسه من

35 بود انومالی داپلر هم رفتم همون بود

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی✨🪽👼🏻 مامان نی نی✨🪽👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وهفتم بارداری