انومالی طول سرویکستون چند شده بود؟؟

۱۱ پاسخ

چرا برای من تو سونو انتی اینکارا رو نکرد
هفته ۱۵ سونو کردم ۳۲ بود
هفته ۱۷ شدم ۲۴ و متاسفانه سرکلاژ کردم و استراحت مطلق شدم🥲

۴۲ بود البته بهدش واژینال دادم ۴۶ بود

انتی ۳۱
انومالی ۳۶

برا من ۳۳ بود کمه؟

۳۱ بود

۳۶.

۳۰ بود ان تی
انومالی شد ۳۵

۳۴ بود

من ۳۳ شده بود ، دکترم ریسک نکرد ، شیاف داد ... بعد تقریبا هفته ۲۳ سونو واژینال دادم شده بود ۳۶

۳۸بود

شکمی ۴۲
ولی دکترم گفت اعتمادی نیست
باید واژینال بدی

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری