سلام خانوما طول سرویکستون توی آنومالی چند بود؟

۸ پاسخ

۳۷من هستم

من ۳۲ بودم

انتی ۳۳ بود بخاطر سابقه زایمان زودرس سرکلاژ شده بودم آنومالی هم باز ۳۳ بود

۳۳بعدش شد ۲۹/۶

38 بودمثل انتی

۳۴ بود

برای من ۳۶بود


یهو شد۱۴ سرکلاژ شدم

من ۳۲ بودم

سوال های مرتبط

مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی✨🪽👼🏻 مامان نی نی✨🪽👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری