۹ پاسخ

من ان تی ۴۲ بود انومالی ۳۸🤦‍♀️

من انتی ۴۴ انومالی ۳۷

آنومالی 39بود

من انتی ۶۶بود انومالی ۴۴

۴۰ بود
سی به بالا میگن خوبه

۴۳ از رو شکم بود فک کنم
دکتر من گفت تا ۳۰ هم خوبه

۳۶بود آنومالی

مال من ۱۹هفته ۴روز ۲۱ بود
سرکلاژ شدم

۳۱ بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری