انتی و انومالی چند بود طول سرویکستون؟

۱۳ پاسخ

معلوم بد نیست ایقدر بالایه دکترم ک چیزی نگفت سونو گرافی هم گفت خوبه

انتی ۳۷. آنومالی وقتش نشد

آنومالی رفتی؟

انتی ۳۰ آنومالی ۴۹

انتی ۵۹ انومالی نرفتم هنوز

آنومالی ۳۷

انتی نگفت
انومالی ۳۷

انتی ۴۳
انومالی ۳۹

ان تی ۳۱
انومالی فردا دارم
انشالله بهتر شده باشه

جفتش 35
هفته پیشم داپلر دادم شده 38

من آن تی ۴۴ بود انومالی نمیدونم عکس تو تایپکم هست فک کنم ۴۰ باشه

انتی ۴۰
انومالی ۳۷

۳۰

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وهفتم بارداری