انومالی طول سرویکستون چند بود؟؟؟؟؟

۲۰ پاسخ

من چند روزبعد انتی سونو سیروکسو دادم چون خیلی اذیت بودم تو راه رفتن بعد زده بود ۲۷ ولی یک هفته پیش دوباره دادم گفت ۳۳ شده ولی بازم باید استراحت کنم و اینا چون احتمال زایمان زودرس هس

من انتی 32. 13 هفته واژینال 34. انومالی 33. ولی من چون حاملگی قبلیم زایمان زودرس داشتم شیاف استفاده میکنم. بارداری قبلیم بخاطر سرویکس استراحت کامل بودم

انتی ۳۵ بودم آنومالی ۳۶

۳۲بود سخت نگیرین

برای من ۳۳

۳۷ بود

من۲۸بود دکتر گفت چون بچه اولت زایمان زودرس نبود نیاز نیست

۴۴بود

39 شکمی

بود۳۶

۳۲ سرکلاژ کردم

من ان تی و آنومالی جفتش ۴۰

به من نگف چنده نوشت نرمال هست

۳۶بود

از من32_۳۳بود

۳۳ - ۳۴

۳۲شکمی

واژینال 33😐

واژینال ۳۳

من35شما چی

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری