۸ پاسخ

برو سوراخ کن هرچه زودتر بری بهتره نمی‌فهمه چیزی دخترمن چهارماهگی گوشش سوراخ کردم همون لحظه فقط گریه کرد بعدشم دردی نداشت اما همسایمون دیر برده الان دیگه میگه هرکاری میکنم اجازه نمیده اونو بیرون بیارم گوشواره طلا گوشش کنم زار زارگریه میکنه

دیر کردی دیگه دست نگه دار تا بفهمه چون الان همش دست میبره سمت گوشش موقع سوراخ کردن هم همکاری نمیکنه ممکنه جای درست سوراخ نشه. من دوماهگی سوراخ کردم هیچی نفهمید حتی گریه نکرد

اشکال نداره الان زودتر ببرش، من ۷ ماهگی سوراخ کردم یه ربع بیست دقیقه قبلش ژل بی حسی زایلاپی براش زدم اصلا درد نداشت فقط یه کوچولو آخرین لحظه متوجه شد گریه کرد زود ساکت شد، ب دکتر بگو براش بی حسی بزنه دردش خیلی کم میشه

نه من دیشب سوراخ کردم ناالان که خداروشکر خوب بوده

منم سوراخ نکردم

دیر کردی من دو ماهگی سوراخ کردم

من که ۶ماهگی اینا بود سوراخ کردم پشیمون شدم گفتم اگه کوچولو بود سوراخ میکردم بهتر بود ،همش دست میزد تا اومد خوب شده ده دفه گوشواره رو کشید درآورد😩😩

ن منم سوراخ نکردم هنوز

سوال های مرتبط

مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی
مامان فرنیا😜❤ مامان فرنیا😜❤ ۱ سالگی