۸ پاسخ

نکن بخدا پشیمون میشی خواهرم انجام داد بعد ی مدت ب سبزی زد و یجوری شدن الان مث چی پیشمونه
خط چشم مگه چشه
دائمی نزن موقت از این مدادیا بزن

مامان من چندساله بن مژه زده خیلیم قشنگه جای خوب رفت موادش عالی بود هنوزم مشکیه و به صورتش میاد

همه گفتن نزن
ولی من میخام بگم من انجام دادم
البته پنج سال پیش
من بن مژه زدم از خط چشم نازکتره
الان یکم تغییر رنگ داده ولی همونم خیلی قشنگه
منکه خیلی راضی ام
ی جای خوب و مطمئن برو

من بن مژه زدم و خط چشم نیس
اما اگه جای خیلی ‌خوب بری وکارش عالی باشه از رنگای خوبی استفاده میکنن که نه سبز بشه نه اینکه پخش رنگ داشته باشه

اشتباه ترین و خز ترین کار صد البته خطرناکترین

چشم حساس میشه همش آب میاد

وای نکن توروخدا بعد یه مدت پخش میشه
سیاه میشه چشمات
انگار سایه زده

منم لایک کن

سوال های مرتبط