۱۰ پاسخ

هیچ
میشینم دپ میشم ب هرچی چیز منفی و بده فکر میکنم و غصه مبخورم

۱.فیلم‌ می بینیم ۲.کتاب میخونم۳. زبان انگلیسی می خونم و گوش میدم
۴.خونه را مرتب می کنم ۵.آشپزی می کنم۶.کیک می پزم.۷پسرم را میبرم پارک یا خانه بازی
آرزو به دل موندم حوصله ام سر بره🫠

عه همشهری😍

میریم بیرون خریدیاخونه کسی اگه هم نشداهنگ واشپزی

با شوهرم همو جر میدیم

جاده دشت ناز؟ میریم بیرون😀

با گل پسر تلویزیون برنامه کودک میزنیم نگاه کنیم

فیلم میبینم ترجیحا سریال،بیرون‌ میرم

اگه بخوام واقعیت رو بگم کتاب میخونم .رمان. آهنگ گوش میدم ولی بیشتر وقتا آزار به دخترم😆🤣

معمولا میخوابم

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی