منم واکسن ۱۸ ماهگی بزنم میگیرم
داغونم کرده از بس میمکه
آره عزیز من مجبور شدم بگیرم چون باردار شدم زود گرفتم از شیر
چقد زیبایی عزیزم🥺💕😍💋💕💕💕💕💕💕
اره خیلیا
اکثرا ۱۸ ماهگی میگیرن
من یکسالگی گرفتم یک هفته سختیش زیاده بعدش تا یک ماه راحت تر میشه الان دیگه یادش رفته
شیر خشک بده خب
عزیزم چرا کمکی بهش شیر خشک نمیدی
آره من پسر بزرگم رو ۱۸ ماهگی گرفتم چون داشت به شدت وابسته میشد
منم همینم با این تفاوت که پسرم غذا هم نمیخوره
کلا با شیر من سیر میکنه خودشو
میره یه دور میزنه میاد میخوره باز میره باز میاد
کلا ممه دم دست باید باشه😂
من دارم از شیر میگیرمش ب امید خدا فعلا دو روزه
چون دخترم ب قول شماممه میبینه میخاد مهم نیس که سیره یا نه ققط هم برا میک زدن
شیر هم میمونه تو سینم درد میکنه
منم وزنم خیلی کمه هرچی میخورم نمیدونم کجا میره😐
خوب شیر دیک بهش بده
گناه داره از شیر زود نگیر دو سال عمرشونو شیر میخورن همونم ظلمه بخای بگیری
همین دوساله ها دیگ نیس میگذره
وای دقیقااا دختر منم تا میبینه نشستم میاد ممه ممه میکنه بعد انقدر میخوره ک حالمو بد میکنه🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.