۱۲ پاسخ

ببین این کارو که میگم ۶ روز انجام بدی کاملا خوب میشی
صبح ناشتا
یه قاشق روغن حیوانی بزار آب بشه آب شد بزاریکم سرد بشه بهش یه قاشق شیره انگور بزن یدونه هم زرده تخم مرغ محلی کاملا همبزن سر بکش
یه هفته هرروز ناشتا
مطمئنم خوب میشی

مفنامیک اسید بخورین

دکتر رفتی دارو نداد قطع شده
مفنامیک اسید بخور کمتر میشه
برا اینکه هم سر گیجه ای چیزی داری کاچی درست کن ولی زعفرون نریز بجاش شیره بریز

من زایمان کردم این همه روز خونریزی نداشتم
موندم چرا اینجوری شدم

اینم بگم روش پیشگیریم قرص ال دیه
با اینکه قطعش نکردم افتادم خونریزی
منم همچنان دارم میخورم یه بسته رو تموم کردم بسته ی بعدی رو شروع کردم گفتم شاید خونریزیم تموم بشه
ولی فایده نداره

مفنامیک اسید خوردی؟بخور ۶ ساعتی

پریودی ؟ قرص ال ی دی بخور قطع میشع

چه جالب منم از ششم خونریزی دارم

کمخونی نداری

چرا مفنامیک نمیخوری؟ ۶ ساعتی بخور

حامله نیستی که

از تیرویدت

سوال های مرتبط