خانما این خوشگله؟

فرزندپروری نینی مادر نوزاد

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی نانازه 🥹🌸

چه نمکه😍.

خیلی💕

خیلی گوگولیه 🙃

اره😍😍

خیلی نازه

وااای کجا میخری منم میخوام

آره عزیزم

ولی سایز صفر بیمارستانی رو ساده بخر
سرهمی نگیر

که بچه بند نافش اذیت نباشه

بعد که بند نافش افتاد

سر همی تنش کن

آخی خیلی نازه مبارکش باشه انشالله بسلامتی بغلش بگیری🥰🥰🥰

خیلی قشنگه 😍

آره.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی