۶ پاسخ

بچه من تو ۲۹ هفته و ۴ روز ۱/۵۰۰ بود دکتر گفت وزنش بالاس قند و اینا زیاد نخور

من ۱۴۰۰ هست

اره عزیزم

اره نرماله بچه اول منم همینقدر بود تو این هفته

عالیه از من ۱۵۰۰ بود ۳۰ هفته
صدک چند؟

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی