۴ پاسخ

میگم ی جیز دیگه بچه بریچ هست احتمالش هست بچرخه

من تو 33هفته رفتم سونو 1840بود .دقیقا بعد چهار روزدوبار رفتم سونو دیگر منظور مطب سونو عوض کردم 2100بود متخصص رو گفتم وزنش چطور گفت خوبه منتها بچه درشت نیست ولی پودر و دوتا قرص برای وزن گیری جنین برام نوشت

عالیه

سلام دکترت چی گفت
خیلی خوبه ماشاالله
مگه ۲۹ هفته نیستی؟

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد