خانما تو این هفته من وزن ۱۷۰۰خوبه؟؟

۶ پاسخ

بله وزنش عالیه

عالی ❤❤❤

اره عالیه
من ۳۳ هفته ۱۸۰۰ بود 😢

اوهوم منم بچه اولم ۳۰ هفته ۱۷۶۰ بود

البته iugrهم هست

اره عالیه من بچم ۱۳۰۰🤦‍♀️🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی