خوبی عزیزم چیشد حال نینی خوبه زایمان کردی یا نه نگهداشتن فعلا
خونریزی نداری؟ نداشته باشی نگهت میدارن تا میتونی اب و مایعات بخور اب دور بچه کمتر نشه
عالیه
من ٣۵ هفته زایمان کردم کیسه ابم ترکید بچم ٢١٠٠ بود
براشمام زیادمیشه نترس
من الان پسرم ١ماه و٢٠ روزشه ٣٧۵٠ شده
لیدی میل میتونی بخوری اگر قند نداری یه کوشولو بیشتر بشه بهتره
نخ سرکلاژت رو برداشتن که زایمان کنی؟
دکترا چی میگن🫠
نی نی منم ۱۷۰۰بود
گفتن تورنج نرماله از ۱۷۰۰تا۱۹۰۰باید باشن
ولی یه سونو ۳۶هفته برام نوشت که ببینن وزنش چقدر شده
یه کوچولو کمه
من ۳۰هفته و۶روز رفتم ۱۶۰۰بود ۳۳هقته و۱روز ۲۵۰۰
یه کمی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.