خانوما تو هفته من ۱۷۰۰خوبه وزنش؟

۱۱ پاسخ

بخدا نپرسید وزن بچه هاتون چقدر بود گف وزن بچش کافیه یان😐

آره ولی بیشتر به خودت برس

از شما یکم کمه

از من ۳۳هفته ۱۴۸۲بود دکتر گفت خیلی کمه

به نظرم خوبه، حالا از دکترت هم بپرس اگه که کمه یا خوبه بهت میگه

من ۳۳هفته ۲۱۶۰بود

من ۳۰ هفتمه دیروز رفتم سونو وزنش ۱۵۰۰ بود باز بنظرم کمه باید چیزای مقوی بیشتر بخوریم

بنظرم کمه تغذیتو بیشتر کن

دکترت چیزی نگف؟
سونوتو نگاه کن نوشته مثلا دور شکم برا چ هفته ای کافیه مشخصه وزنش خوبه یان عزیزم

من دیروز رفتم۲۸هفته و۳روز۱۲۳۰بود دیگه نمیدونم کمه یا نرمال

من تو هفته 30و6روز 1800بود

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی