خانوما ۳۱هفته کامل وزن جنین ۱۷۰۰خوبه؟

۸ پاسخ

من تو ۳۳هفته ۱۷۸۰گرم 🥺نمیدونم چرا بچه ام وزنش بالا نمیره

عالیه عزیزم... خداکنه منم وزنش نرمال باشه

خوبه عزیزم

نگفتم ۳۰ هفته
کلا هفته های ۳۰ ب بالا منظورمه
من تو ۳۳ ۲۸۰۰بود

خوبه عزیزم عالی

نرماله عزیزم

نرماله من 1/600 بود

بنظر من کمه...دیگ تو هقته ۳۰ باید ۲ به بالا باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی
مامان شاهوین مامان شاهوین هفته سی‌ودوم بارداری