۲ پاسخ

اره برای من کلا از ریشه شکست باید ایمپلنت کنم

من کنده شده خیلی وقته درست کردم خیلی خوشم نمیاد ازروکششون بو‌میدن همینجوری موندن دندونام منتظرم کمی پول بیاد دستم برم ایمپلنت ....یا پروتز متحرک بزارم ......آخه ایمپلنت خیلی گرونه

سوال های مرتبط

مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی