خانوما لطفا کالسکه بگید چی بگیرم تا ۴۰ ت؟

۸ پاسخ

انقد هزینه فقط واسه یه کالسکه

منکه نگرفتم چون استفاده زیادی نمیشه جای دور هم نمیرم فقط خونه مامانمه و مادر شوهرمه که جفتشون نزدیکن بهم

با ۲۶ تومن مدل توریست جویی بخر از سایت نی نی تگ، هم کابین سایزه هم سبک و کاربردیه، برندشم انگلیسیه

من کیدیلو گرفتم خیلی خوبه🥰

من چیکو دلیجان گرفتم تعریفشو زیاد شنیدم

من برای دختر اولم جویی گرفتم عالیه
سبکه راحت جمع میشه کابین هواپیما هم میشه برد
مدل پکت جویی از فروشگاه نی نی تگ که بسیار منصفه

من کیدیلو d900 گرفتم هم ظاهرش خوبه هم رو به مادر میشه و کیفیتش هم خوبه

کیدیلو دی ۹۰۰ قیمتش ۲۳۸۰۰
بالاتر میخوای مکسی کوزی عالیه
ولی کیدیلو هم خوبه همه دوستام گرفتن راضین

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی