۶ پاسخ

وای یعنی چقدر بچه داری سخته بعضی وقتا میخوام سر به بیابون بذارم🫠

قیافه سرتقشو 🤣🤣😘

یا خدا منم منتظر این صحنم دیشب تا صبح جیغ زده هنوز خابه

پسر من راس ساعت ۷ بیدار میشه

جوجه

خوبه ک الان بیدار شده
پسر من ۸ دیگ بیداره😬

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان سارا جون🩷 مامان سارا جون🩷 ۹ ماهگی