۲ پاسخ

عزیزم نده گوجه اسید داره تا یکسالگی و نیم نده

پسر من از همون اول گوجه بهش میدادم حالش بد میشد الانم ک۲سالش شد بازم بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی
مامان هانا تودلی مامان هانا تودلی ۱۰ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی