ای بابا عجب بدشانسی ای…
به نظرم بهترین گزینه خرید کباب از بیرونه، چون هرچی بخوای بذاری گاز میخواد…
من توستر ندارم ولی احتمالا بشه توش مرغ سرخ شده بذاری، با سبزیجات، سیب زمینی تنوری، با نون بخورید بالاخره میبینن گاز قطعه درک میکنن
مرغ تو فر بزار
جوجه
پیتزا ،خورشت میشه یادمه خواهرم خورشت هاشو توش درست میکرد خیلی خوشمزه میشد پیک نیک نداری
پیتزا درست کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.