۶ پاسخ

اسپری ک خیلی ضایس ب نظرمن حتی تو سخت ترین شرایطم باید به خودت برسی زنی ک خرج داره ارج داره بخدا بهترین مرد دنیام ک باشه یادش نمیاد تونداریاش زنش چجوری پاش وایساده پس واسه خودت خرج کن بذار مردت عادت کنه ب هزینه هات فردا روز نگه تو ب خودت نمیرسی

یه رنگ ساده بزن به کل موهات مثل موکا
اونموقع که نت بود من خیلی رنگ موکا دوست داشتم زیبا و ساده

خب فقط ریشه ی موهاتو خودت رنگ کن که یکدست بشه

اگه پولش برات مهم نیس انجام بده

اسپری مو چجوریه؟ پخش نشه رو صورت ی وقت ؟

اره خوبه ولی تابلو نیس؟

سوال های مرتبط

مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی