مامانمو ۱ساله ک از دست دادم و هنوزم غمش تازه س برامون.باید سپرد دست زمان..بدیش اینه ک هیچ کاری از دست هیچ کس برنمیاد..مرگ دست خداس انشاالله زودتر سلامتیشونو ب دست بیارن
هشت ماهه پدرم رو خیلی خیلی خیلی ناگهانی از دست دادم، باردار بودم هفت ماهم تازه تموم شده بود همچین شبی رفتم خونشون و فرداش گفتن بابام تموم کرده
هیچ وقت داغش سرد نمیشه ولی تو مجبوربه ادامه دادن هستی
عزیزکم سخته انشالا. کسی داغ نبینه ولی من داغ پدر مادرم جوانم رو تو یک سال دیدم هنوزم افسردگیم پا برجاس ک بدتر شدم بهتر نشدم انشالا خداکمک کنه مادربزرگت خوب بشه ولی برو سر بزن بهش قول اون ی شب رو ک بهش دادی عملی کن بمون پیشش
۹ ماهه مامانمو از دست دادم خاطراتش رو نمیتونم فراموش کنم از وقتی مامانم رفته بی کس و تنها شدم خودمو داغون کردم پشت شونه چپم تا یکم فکر میکنم گریه میکنم شروع میکنه به درد گرفتن داغ مادرم پیرم کرده کاشکی خدا صبری بهم میداد از فکر وغصه و گریه بیام بیرون 😞😞😞😞😞
سه ساله داداش عزیز تر از جونم از دست دادم
هر روزش برام عذاب و داغش تازه😭😭😭
عزیزم درخواست میدی 😂 اکانتم مسدود شده باز
خیلی سخته من سال قبل دختر عموی ۱۸ سالم ایست قلبی کرد عمو زن عموی عزیزم و یکی دیگه از عمو هامم با پدر شوهرم همه فوت شدن
یعنی نابود شدیم هممون روح و روانمون داغون شد شاید باورت نشه دو سال گذشته ولی داغ عموی جونم هنوز اشکمونو درمیاره
ایشالله مادربزرگت عمد با عزت داشته باشه و سایش بالا سرتون بمونه
عمردست خداس مادربزرگم چندساله با20 درصدقلبش کارمیکنه
هر چی صلاحه همون بشه
سخته ولی چیزی نمیسه گفت که ادم دلش اروم بگیره گزر زمان شاید بتونه کمکت کنه
جلوی تقدیرو نمیشه گرفت. دست ما نیست دیگه کارشم نمیشه کرد بهتره روحیتو از دست ندی و به تا زمانی که زنده بوده هیچ کوتاهی یا کم کسری ازت سر نزده تا حد توانت کنارش بودی و لذت بودن کنارت رو بردی بقیش رو بسپر به خدا
دو ساله مادر بزرگمو که سالم بود از دست دادم طی یک ماه فهمیدیم سرطان داره بعد از یک ماهم فوت کرد هنوز که هنوزه داغش تازس هنوز هیچکدوم باهاش کنار نیومدیم،،انشالله که مادربزرگ شما خوب میشن ولی حتما برو بهشسر بزن کنارش باش که بعدا حسرت نشه برات..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.